PR články

PR články nemají za cíl osvětlit problematiku v plné šíři, ale jednoduše informovat a zaujmout. Čtenář dále může pátrat o více informacích, a navštíví váš web. Zde se dozví podrobnosti. Zvýší se návštěvnost vašich stránek, a možná i prodej a zájem o vaše služby.
PR články obsahují klíčová slova a zpětné odkazy. Ty jsou užitečné pro návštěvníky vašich stránek, ale i pro roboty vyhledávačů, které se na zpětné odkazy zaměřují. Hodnotí jejich kvalitu, nikoliv kvantitu. V úvahu berou vyhledávače i to, kde se odkazy nacházejí, takže je nutno články umístit na kvalitní weby pro to určené.

Tipy na psaní

PR články by měly obsahovat i čísla, mnoho synonym, aby se neustále neopakovaly stejné fráze a stejná slova, je nutno psát správně česky, a vzbudit tím i důvěru čtenářů. Nikdo by neměl poznat, že se nejedná klasický text.